سوالات متداول - متد | method

شرایط گارانتی محصولات چگونه است؟

مرداد ۲۳, ۱۴۰۱0 18

امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد. در همین راستا شرکت زیبافرین مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.

چطور میتوانم امتیاز‌ بگیریم؟

مرداد ۲۳, ۱۴۰۱0 14

بعد از ساخت حساب کاربری در سایت متد ، می توانید با یکی از روش های زیر از سایت امتیاز کسب کنید: خرید کالا ثبت نظر انجام ماموریت‌های توجه کنید چنانچه ماموریتی در سایت متد موفقیت‌آمیز انجام شود، دریافت امتیاز آن مستلزم انتخاب دکمه‌ی “دریافت امتیاز” می‌باشد.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

مرداد ۲۳, ۱۴۰۱0 31

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

مرداد ۲۳, ۱۴۰۱0 16

روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

×
ورود / عضویت
error: Content is protected !!